-
Your shopping cart is empty!
Data - Neither Greycom Ltd nor its employees will be responsible for the loss or corruption of any data on any device booked in with Greycom Ltd. This includes data stored on or accessed via your device. It is your responsibility to ensure that, prior to inspection, your device has been backed up. We are not responsible and cannot be held liable for any data loss which may occur as a result of the services.
Warranty - It is the responsibility of the customer to provide warranty status or proof of purchase when requested (sales invoice, sales receipt) Manufacturer warranty covers hardware repairs only, all software faults may be chargeable as they will be treated as out of warranty repairs.
Couriers - When equipment is shipped in warranty or out of warranty, the customer is liable for all courier charges and return charges. Collection/delivery is chargeable at €10 each way. Greycom Ltd nor its employees accept liability for lost/damage caused in transit.
Accessories - Please do not book in/send in any accessories unless requested by Greycom Ltd. Greycom Ltd will not accept liability for accessories.
Replacement Parts - Any part replaced by Greycom Ltd becomes solely the property of Greycom Ltd . Parts supplied by manufacturers may in some cases be refurbished rather than new. Replacement parts/exchanges carry a 90-day warranty from day of receipt from Greycom Ltd. Prices quoted for Apple repairs may/will be for exchange parts unless otherwise stated (faulty parts must be returned to Apple in order to qualify for a discounted quotation).
Repair Time - Greycom Ltd aims to complete repairs within 10 days of quote authorisation, Subject to the availability of parts. Completion dates are estimated and whilst every effort is made to meet such dates, Greycom Ltd will not be responsible for any delays however caused.
Personal Data - We need to know basic personal data in order to provide you the services you have engaged us to provide and to assert our right to be recompensed in return of these services.
We will generally keep your data for a minimum of 7 years , after which time it will be destroyed if it is no longer required for the lawful purposes for which it was obtained.
GDPR - We need your consent to pass your personal information on to the manufacturer of your device in order to validate warranty coverage/claims and order genuine parts. Information you provide to us when requesting a repair will be shared with the above only. They may contact you to ask for feedback on the service you have received. Information provided to the device manufacturer will be handled in accordance with their privacy policy.
Diagnostic Fee - Greycom Ltd may charge you a diagnostic fee of up to €40 if (i) your product does not require service, (ii) your product has failed due to or has incompatibilities with software or data residing or recorded on your product (iii) service is required due to the failure of parts that are neither supplied by Apple nor Apple-branded, (iii) additional labor or parts are required that were not specified in the original estimated charges and you do not agree to authorize service based on the revised estimated charges, or (iv) service cannot be performed because the serial number has been altered, defaced or removed or the product has failed due to accident, abuse, liquid spill or submersion, neglect or misuse.
Repaired hardware will be stored for a maximum of 3 months after the customer has been contacted. After this time, the hardware maybe disposed of and any property will become the property of Greycom Ltd. Greycom Ltd reserves the right for security reasons, not to return goods without the booking in-form and along with full payment where applicable.
All work undertaken is subject to our Terms and Conditions
Δεδομένα - Ούτε η Greycom Ltd ούτε οι υπάλληλοι της είναι υπεύθυνοι για την απώλεια ή την αλλοίωση οποιωνδήποτε δεδομένων σε οποιαδήποτε συσκευή που έχει παραληφθεί από την Greycom Ltd. Αυτό περιλαμβάνει δεδομένα αποθηκευμένα ή προσβάσιμα μέσω της συσκευής σας. Είναι δική σας ευθύνη να διασφαλίσετε ότι πριν από την επιθεώρηση έχει δημιουργηθεί αντίγραφο ασφαλείας για τη συσκευή σας. Δεν είμαστε υπεύθυνοι και δεν μπορούμε να θεωρούμαστε υπεύθυνοι για τυχόν απώλεια δεδομένων που μπορεί να προκύψει ως αποτέλεσμα των υπηρεσιών.
Εγγύηση - Είναι ευθύνη του πελάτη να παρέχει κατάσταση εγγύησης ή απόδειξη αγοράς όταν ζητηθεί (τιμολόγιο πώλησης, απόδειξη πώλησης) Η εγγύηση του κατασκευαστή καλύπτει μόνο επισκευές υλικού, όλες οι βλάβες λογισμικού ενδέχεται να χρεώνονται, καθώς θα αντιμετωπίζονται ως επιδιορθώσεις εκτός εγγύησης.
Αποστολές - Όταν ο εξοπλισμός αποστέλλεται σε εγγύηση ή εκτός εγγύησης, ο πελάτης ευθύνεται για όλες τις χρεώσεις του ταχυμεταφορέα και τα τέλη επιστροφής. Η συλλογή / παράδοση χρεώνεται με € 10 ανά κατεύθυνση. Η Greycom Ltd και οι υπάλληλοι της δεν αποδέχονται ευθύνη για απώλεια / ζημιά που προκλήθηκε κατά τη μεταφορά.
Αξεσουάρ - Παρακαλούμε μην αποστείλετε οποιοδήποτε αξεσουάρ αν δεν ζητηθεί από την Greycom Ltd. Η Greycom Ltd δεν θα δεχτεί την ευθύνη για αξεσουάρ.
Ανταλλακτικά - Κάθε ανταλλακτικό που αντικαθίσταται από την Greycom Ltd γίνεται αποκλειστικά ιδιοκτησία της Greycom Ltd. Τα εξαρτήματα που παρέχονται από τους κατασκευαστές μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να είναι ανακατασκευασμένα και όχι καινούργια. Τα ανταλλακτικά / αλλαγές φέρουν εγγύηση 90 ημερών από την ημέρα παραλαβής από τη Greycom Ltd. Οι τιμές που αναφέρονται για τις επισκευές της Apple μπορούν / θα είναι για ανταλλαγή εκτός αν δηλώνεται διαφορετικά(τα ελαττωματικά μέρη πρέπει να επιστραφούν στην Apple για να δικαιούνται μειωμένη προσφορά).
Χρόνος επισκευής - Greycom Ltd στοχεύει στην ολοκλήρωση των επισκευών εντός 10 ημερών από την έγκριση της προσφοράς, με την επιφύλαξη της διαθεσιμότητας εξαρτημάτων. Οι ημερομηνίες ολοκλήρωσης εκτιμώνται και ενώ καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την τήρηση αυτών των ημερομηνιών, η Greycom Ltd δεν θα είναι υπεύθυνη για τυχόν καθυστερήσεις που προκαλούνται.
Προσωπικά δεδομένα - Πρέπει να γνωρίζουμε βασικά προσωπικά δεδομένα προκειμένου να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες που έχετε απαιτήσει και για να βεβαιώσουμε το δικαίωμα μας να ανταμειφθούμε σε αντάλλαγμα αυτών των υπηρεσιών.
Γενικά θα διατηρούμε τα δεδομένα σας για τουλάχιστον 7 χρόνια, μετά τa οποία θα καταστραφούν εάν δεν απαιτούνται πλέον για τους νόμιμους σκοπούς για τους οποίους ελήφθησαν.
GDPR - Θα θέλαμε την συγκατάθεση σας να μεταβιβάσουμε τις προσωπικές σας πληροφορίες στον κατασκευαστή της συσκευής σας, προκειμένου να επικυρώσουμε την κάλυψη εγγύησης / αξιώσεις και να παραγγελθούν γνήσια ανταλλακτικά. Οι πληροφορίες που μας παρέχετε όταν ζητάτε επισκευή θα μοιραστούν με τους παραπάνω. Η κατασκευάστρια εταιρεία μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας για να ζητήσει πληροφόρηση σχετικά με τις υπηρεσίες που έχετε λάβει. Οι πληροφορίες που παρέχονται στον κατασκευαστή της συσκευής θα αντιμετωπίζονται σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου τους.
Διαγνωστικό Τέλος - Η Greycom Ltd μπορεί να σας χρεώσει με διαγνωστικό τέλος μέχρι €40 εάν (i) το προϊόν σας δεν απαιτεί επισκευή, (ii) το προϊόν σας έχει αποτύχει λόγω ή έχει ασυμβατότητες με λογισμικό ή δεδομένα που διαμένουν ή καταγράφονται στο προϊόν σας, (iii) απαιτούνται πρόσθετες εργασίες ή εξαρτήματα που δεν προσδιορίζονται στις αρχικές εκτιμώμενες χρεώσεις και δεν συμφωνείτε να εξουσιοδοτήσετε την υπηρεσία βάσει των αναθεωρημένων εκτιμώμενων τελών, ή (iv) η εξυπηρέτηση δεν μπορεί να εκτελεστεί επειδή ο σειριακός αριθμός έχει αλλοιωθεί, παραβιαστεί ή αφαιρεθεί ή το προϊόν έχει αποτύχει λόγω ατυχήματος, κατάχρησης, εισροής ή βύθισης σε υγρό, παραμέλησης ή κακής χρήσης.
Το επισκευασμένο υλικό θα αποθηκευτεί για μέγιστο διάστημα 3 μηνών μετά την επικοινωνία με τον πελάτη. Μετά την πάροδο του χρόνου αυτού, το υλικό μπορεί να διατεθεί και οποιαδήποτε ιδιοκτησία θα γίνει ιδιοκτησία της Greycom Ltd. Η Greycom Ltd διατηρεί το δικαίωμα για λόγους ασφαλείας, να μην επιστρέψει τα εμπορεύματα χωρίς την φόρμα παραλαβής και μαζί με πλήρη πληρωμή, όπου ισχύει.
Όλες οι εργασίες που εκτελούνται υπόκεινται στους Όρους και Προϋποθέσεις μας