-
Your shopping cart is empty!
Ωράριο Λειτουργίας
Δευτέρα έως Παρασκευή: 8.30-18.00
Σάββατο: 9.00-13.00
Opening Hours
Monday to Friday: 8.30-18.00
Saturday: 9.00-13.00
Συσκευές που αποστέλλονται για έλεγχο πρέπει πάντοτε να έχουν συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη την φόρμα RMA
Devices sent for repair should always have an RMA form filled and signed
Η Greycom είναι επίσημο κέντρο επισκευών της Apple
H ομάδα της Greycom εκπαιδεύεται και ελέγχεται συνεχώς από την Apple και έχει εμπειρία ετών σε θέματα τεχνικής υποστήριξης.Η εταιρεία μας επιδιορθώνει ή αντικαθιστά τις συσκευές που είναι εντός εγγύησης, προσφέροντας χωρίς χρέωση τα ανταλλακτικά και τα εργατικά. Για τις συσκευές εκτός εγγύησης, δίνουμε λύσεις με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Συγκεκριμένα, η Greycom καλύπτει:
Εγγυήσεις Hardware εξοπλισμού Apple. Προγράμματα Επέκτασης Εγγύησης καλύπτοντας Apple Care ή Apple Warranty Extension Programs. Επισκευές εκτός Εγγύησης για προϊόντα που υποστηρίζονται από ανταλλακτικά. Επίλυση Προβλημάτων Λογισμικού. Αναβαθμίσεις Εξοπλισμού Hardware & Software. Επισκέψεις στον χώρο του Πελάτη για επίλυση
Greycom is an Apple Authorized Service Provider
Greycom's team is trained and constantly checked by Apple and has years of experience in technical support issues.
Our company repairs or replaces the devices within warranty, offering parts and labor free of charge. For the devices out of warranty, we offer solutions at the lowest possible cost.
In particular Greycom can cover:
The Apple 1 year Limited Warranty
All the warranty extension programs such as AppleCare Contracts or Apple Warranty Extension Programs
Out of warranty repairs of Apple Hardware for supported products
Software issues Hardware and Software Upgrades